کسب و کار

  • ۰
  • ۰

خریدار ظروف مسی

خریدار ضایعات مس


خرید ضایعات مس  را از محل کار یا منزل خود از کارشناسان دارای مجوز و معتبر دپوکو بخواهید. در میان انواع ضایعات فلزی، خرید ضایعات مس از محبوبیت بیشتری برخوردار است. زیرا از نظر اقتصادی ارزش بیشتری نسبت به سایر فلزات دارد. به همین دلیل خرید و فروش ضایعات مس بسیار مقرون به صرفه است. اگر ظروف مسی، ضایعات مس قدیمی یا هر وسیله مسی دیگری که احساس می کنید غیر ضروری است دارید، هم اکنون با دپوکو خریدار ظروف مسی تماس بگیرید تا کارشناسان مطمئن ما در اسرع وقت درب منزل شما حضور داشته باشند. ضایعات مس خود را پیدا کرده و بخرید.

شماره تلفن‌های دپوکو

02144770538

02144770264

 
انواع ضایعات مس


شاید دیده باشید که گاهی اوقات خریدار ضایعات مس اقلام خاصی را با درصد سایش مشخصی برای شما می خرد. در واقع با فروش ضایعات مس با هر درجه فرسودگی می توان همه آن را به چرخه صنعت بازگرداند. بنابراین بهتر است فروش ضایعات مس خود را به خریداران حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید. شاید بپرسید منظور از قراضه مس چیست؟ در زیر متداول ترین انواع ضایعات مس را ذکر کرده ایم:

ظروف مسی
کابل های مسی
سیم های مسی
ورق های مسی نازک و ضخیم
ابزار مسی
لوله های مسی
پیچ و توپ مسی
شیرهای مسی
کابل برنجی
برنجی مخابرات
ضایعات میلگرد
مبلمان مسی و اشیاء خانگی

 

خریدار ضایعات مس


خرید قراضه مس هم به نفع فروشندگان و هم خریداران خواهد بود. مس یکی از فلزات گرانبها و پرکاربرد در زندگی بشر است. فلزی قرمز رنگ که چکش خوار است. علاوه بر این، مقاومت حرارتی و الکتریکی بسیار بالایی دارد. آیا می دانید قدیمی ترین فلز مورد استفاده بشر مس است؟

ارزش ضایعات فلز مس نیز به دلیل جدا شدن و بازگشت به چرخه صنعتی بسیار بالاست. کاربردهای مختلف مس روز به روز در بخش های مختلف جامعه در حال توسعه است. در لوازم خانگی، سیم های مسی، ساختمانی، خودروها، موتورهای الکتریکی و غیره. خرید ضایعات مس مورد استفاده در قسمت های مختلف ساختمان ها و فضاهای نشیمن نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط دپوکو می باشد. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید ضایعات سیم وکابل به لینک زیر مراجعه کنید.

 

https://depocoo.com/second-hand-cable-buyer/

 

چگونه می توان فهمید که ضایعات مس قابل فروش است یا خیر؟


می توانید مس سوخته، ظروف مسی غیرقابل استفاده، کارگاه و ضایعات مس آسیب دیده خود را مجدداً بفروشید. یکی از مزایای خرید مس این است که ابتدا محیط اطراف خود را از شر ابزار و وسایل مزاحم خلاص خواهید کرد. علاوه بر این، بابت فروش آنها پورسانت دریافت خواهید کرد. مورد دیگر این است که برای حفظ محیط زیست اقدام موثر و صحیحی انجام داده اید. در نهایت، با بازگرداندن آنها به چرخه صنعت، شغل ایجاد کرده و خطوط تولید را کارآمدتر خواهید کرد. این تمام کاری است که دپوکو انجام می دهد.

 
قیمت خرید ضایعات مس


همیشه به یاد داشته باشید که خرید و فروش ضایعات مس باید دو طرفه سودمند باشد. اگرچه نیازی به ضایعات مس و فلز ندارید، اما حق فروش آنها هزینه ای است که بر اساس قیمت جهانی ضایعات مس و در نتیجه قیمت داخلی هر کیلو ضایعات مس تعیین می شود. بنابراین توصیه ما این است که به افراد غیر متخصص در این زمینه اعتماد نکنید. قیمت خرید ضایعات مس به مقدار ضایعات، حجم و ماهیت آن بستگی دارد. در این راستا برای تسهیل در کار می توانید با کارشناسان ما در دپوکو تماس بگیرید تا مشاوره های لازم در این زمینه را به صورت رایگان دریافت کنید.

  • ۰۲/۰۲/۱۵
  • SARA amiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی