کسب و کار

  • ۰
  • ۰

 قرص CLA

مکمل های CLA به دو صورت قرص CLA و کپسول CLA تولید و عرضه می شوند. قورت دادن سافت ژل یا کپسول ژلاتین CLA راحت تر است. CLA در دوزهای 800، 1000 و 1500 موجود است، معمولاً قرص‌های CLA 1000 قیمت بیشتری دارند.

برای اطلاع از قیمت قرص cla خارجی با کیفیت بالا به وبسایت داروخانه داروچی مراجعه کنید.

 

قرص چربی سوز CLA


مردم اغلب تعجب می کنند که آیا قرص های CLA چربی سوز هستند یا خیر. CLA به عنوان یک چربی سوز شناخته می شود. البته این مکمل باید همراه با تمرینات منظم استفاده شود تا تاثیر خود را نشان دهد وگرنه تاثیر کمی دارد.

 

آیا قرص CLA باعث کاهش وزن می شود؟


کپسول CLA در افزایش متابولیسم چربی موثر بوده و در نهایت به لاغری و کاهش وزن کمک می کند. CLA یک چربی سوز قوی است که ورزشکاران به ویژه بدنسازان برای سوزاندن چربی های سرسخت از آن استفاده می کنند، اما افراد غیر ورزشکار نیز می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

 

ترکیبات بهترین مکمل CLA چیست؟


قرص های CLA حاوی اسید لینولئیک کونژوگه (اسید لینولئیک کونژوگه) هستند که باید کافی باشد. معمولا در مکمل های CLA درصدی مثلا 80 درصد CLA را می بینیم. علاوه بر این، خرید مکمل‌های CLA از برندهای معتبر و تایید شده، کیفیت مکمل را تضمین می‌کند.

 

مصرف CLA برای زنان  

مکمل CLA یا اسید لینولئیک کونژوگه در بین خانم ها به دلیل خاصیت چربی سوزی و لاغری آن محبوبیت دارد. اما این مکمل در کاهش بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 نیز مفید است و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بالا در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است.

مقدار مجاز CLA برای زنان 3 گرم (3000 میلی گرم) است. مکمل های CLA برای زنان باردار و شیرده باید زیر نظر مستقیم پزشک مصرف شوند.

اگر به دنبال پرفروش ترین کراتین بدنسازی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم به داروخانه آنلاین داروچی مراجعه کنید.

 

قیمت مکمل CLA


قیمت قرص سی ال ای بسته به تعداد قرص یا کپسول ایرانی یا خارجی بودن مکمل متفاوت است و طبیعی است که قرص سی ال ای خارجی قیمت بالاتری داشته باشد.

 

خرید قرص CLA


قرص سی ال ای بسته به برند سازنده قیمت های متفاوتی دارد و شما می توانید با خرید اینترنتی بهترین برند سی ال ای را از داروخانه اینترنتی داروچی تهیه کنید. داروچی بزرگترین داروخانه آنلاین ایران است که انواع مکمل های ورزشی، تغذیه ای و آرایشی را با نازلترین قیمت ارائه می دهد.

در زیر قرص های CLA ایرانی و خارجی را به تفکیک معرفی می کنیم:

- قرص های خارجی CLA
بهترین قرص های خارجی سی ال ای در بازار دارویی ایران عبارتند از:

CLA 1000 Eurovital
cla Optimum Nutrition


- مکمل CLA ایرانی


معروف ترین برندهای تولید کننده تبلت CLA ایرانی عبارتند از:

کارن
جین استار
کلا ویتامور
زندگی عادی CLA

 

عوارض قرص CLA


عوارض جانبی مکمل های CLA چیست؟ قرص CLA در افراد سالم تا 6 گرم در روز به مدت 1 سال بی خطر است و عوارض خاصی ایجاد نمی کند. البته در برخی افراد عوارض گوارشی مانند سوزش سر دل و اسهال و همچنین افزایش فشار خون گزارش شده است که در صورت مصرف با غذا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

CLA بهتر است یا ال کارنیتین؟
مکمل های CLA و ال کارنیتین با افزایش متابولیسم به سوزاندن چربی کمک می کنند.

تاکنون مطالعات کافی برای مقایسه CLA و L-carnitine وجود ندارد. اما مصرف همزمان این دو محصول هیچ تداخلی ندارد و موثرتر از مصرف جداگانه است. محصولات زیر حاوی ال کارنیتین و CLA بوده و در داروخانه داروبم موجود می باشد:

ویتر 120 کپسول CLA و ال کارنیتین
قرص سی ال ای پلاس ال کارنیتین فانتوم نوتریشن 90
بهترین زمان برای مصرف مکمل های CLA
بهترین زمان مصرف قرص CLA چه زمانی است؟ بهترین زمان مصرف قرص های CLA بسته به هدف شما متفاوت است.

برای کاهش وزن بهتر است با غذا یا بلافاصله بعد از آن مصرف شود.

همچنین اگر می خواهید از عوارض گوارشی جلوگیری کنید، آن را با غذا مصرف کنید.

افرادی که به دنبال یک مکمل مناسب برای حفظ تناسب اندام و کاهش وزن خود هستند باید به صفحه “قرص های لاغری” مراجعه کنند.

مکمل CLA با چه داروهایی تداخل دارد؟


مکمل CLA ممکن است با داروهای کاهش دهنده گلوکز تداخل داشته باشد. این به این دلیل است که CLA می تواند سطح قند خون را تغییر دهد و در نتیجه بر انسولین و داروهای خوراکی کنترل قند خون تأثیر بگذارد.

 

قرص CLA و کم کاری تیروئید


افرادی که تیروئید کم کار دارند متابولیسم کندی دارند که کاهش وزن را دشوار می کند. CLA سوزاندن ذخایر چربی را تسریع می کند و باعث کاهش وزن می شود.

 

بهترین مارک KEY


امروزه افراد زیادی به دنبال بهترین برند CLA هستند. CLE Eurovital، CLE Bronson، CLE Karen، CLE Gene Star و غیره. از بهترین مارک های CLE موجود در داروخانه ها هستند.

این مکمل ها تاثیر بسزایی در کاهش وزن و حفظ توده عضلانی خواهند داشت. برای دریافت بهترین مارک CLA، باید به داروخانه ها مراجعه کنید. مکمل های CLA موجود در داروخانه ها دارای ضمانت اصالت محصول و تاریخ انقضا معتبر بوده و عوارض خطرناکی ایجاد نخواهد کرد.

 

1-تبلت CLA 1600 karen


قرص سی ال ای کارن یک مکمل ایرانی با کیفیت می باشد. این محصول برای بهبود درد بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید، جلوگیری از تشکیل سلول های چربی جدید، کاهش سلول های چربی، کاهش وزن و اشتها، کاهش ذخایر چربی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن در نظر گرفته شده است.

قرص کارن CLA 1600 برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و گوارشی توصیه نمی شود و بهترین زمان مصرف قرص CLA روزانه یک تا دو عدد همراه با غذا می باشد. قیمت سی ال ای کارن در مقایسه با سایر مکمل های مشابه بسیار مناسب است. توصیه می شود قبل از خرید این مکمل، نظرات تبلت CLA را مطالعه کنید.

 

2- کپسول Urovital cla


کپسول CLA Eurovital ساخت ایران است و دارای مزایای بسیاری از جمله کاهش تجمع چربی در بافت های چربی، تسریع فرآیند چربی سوزی، تسریع روند کاهش وزن و افزایش متابولیسم بدن می باشد. نحوه مصرف قرص cla 1000 یک قرص در روز با آب فراوان است. این مکمل ها همچنین از نظر فنی چربی های ترانس هستند که در بیشتر موارد چربی های ناسالم محسوب می شوند. با این حال، CLA یک چربی ترانس طبیعی است و به نظر نمی رسد که اثرات منفی چربی های ترانس صنعتی تولید شده مصنوعی را داشته باشد. افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند می توانند قبل از خرید این مکمل ابتدا نقد و بررسی تبلت CLA را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

 

3- ژل نرم Vana CLE Norm Life


ژل نرم 60 پارچه وانا CLE Norm Life یک قرص CLE ایرانی است و فواید زیادی برای بدن دارد که مهمترین آن بهبود درد در بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی است و به طور کلی به بهبود سلامت مفاصل و استخوان ها کمک می کند. این مکمل در جلوگیری از تشکیل سلول های چربی جدید، کاهش سلول های چربی، کاهش وزن و کاهش اشتها، کاهش بسیار مفید است.

 

3- ژل نرم Vana CLE Norm Life


ژل نرم 60 پارچه وانا CLE Norm Life یک قرص CLE ایرانی است و فواید زیادی برای بدن دارد که مهمترین آن بهبود درد در بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی است و به طور کلی به بهبود سلامت مفاصل و استخوان ها کمک می کند. این مکمل در جلوگیری از تشکیل سلول های چربی جدید، کاهش سلول های چربی، کاهش وزن و کاهش اشتها، کاهش ذخایر چربی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. نحوه مصرف CL Gene Star یک قرص با هر وعده غذایی است

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • SARA amiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی